SEO optimalizace webu je účinným nástrojem ke zvýšení návštěvnosti vašeho webu

//SEO optimalizace webu je účinným nástrojem ke zvýšení návštěvnosti vašeho webu

SEO optimalizace webu vám pomůže, aby potenciální zákazníci vyhledali právě vás na čelních pozicích vyhledávačů. Trápí vás nízká návštěvnost vašich „webovek“? Poradíme vám několik cest, jak můžete dosáhnout lepších výsledků:

 

Revize současného stavu webové stránky

Předtím, než podniknete jakékoliv kroky, je potřebné si zrevidovat současný stav – tedy zjistit, kdo navštěvuje vaše stránky a počty návštěvníků. Následně začněte usilovat o zdokonalení webovek. Nahlédněte do Google Analytics, který vám rychle ukáže informace o chování lidí, kteří navštívili vaše stránky. Rozbor přinese informace o délce trvání návštěvníka na webu a dobu, za jakou webovku opustil. Zjistíte množství odkazů na návštěvníka, zdroj návštěvníků a jejich vystupování na webu. Tyto činitele si můžete srovnat v čase a okamžitě zjistíte výstupy činností, které povedou k nárůstu počtu návštěv na webovkách dle různých zdrojů.

 

Vytvořte poutavá webová sdělení

Vytvořte si blog, na kterém se budete věnovat poutavým sdělením pro čtenáře. Navrhujte řešení problémů a ukažte, že nikdo ani vy nejste dokonalí a všichni děláme chyby, ale máme možnost se z nich poučit a příště je již neopakovat. Prezentujte fotky, videa a zajímavé články, které čtenáře nadchnou. Osobní blog vám pomůže web celkově provázat a získáte více klientů. Nezapomeňte obsah propojit se sociálními sítěmi, které budou dalším zdrojem návštěvníků. A samozřejmě ytvářejte další obsah související s webem na jednotlivých sociálních sítích (vždy podle typu zaměřenosti sítě).

 

Zaměřte se na titulky a metadata

Nezapomeňte na jejich vyplnění. Rozhodují o tom, zda lidé se na vaše webovky podívají, nebo si vyberou jiné. Title a meta description jsou číslo jedna, které z vašich webovek vidí, protože se ukazují v prohlížečích. Pište výstižně (k získání klienta máte v případě meta title max. 65 znaků a musí začínat klíčovým slovem, u meta description max. 140 znaků v případě, že vložíte 2-3 ikony ( ✅, ❤, ⭐)). Meta description bez ikon může mít až 160 znaků. Ikony se do textu vkládají kvůli upoutání pozornosti.

 

Proveďte optimalizaci webu rozborem klíčových slov

Rozbor hlavních slov je důležitým aspektem pro cílené směřování na klienty napříč internetovými prohlížeči. Pracujte citlivě s jejich výběrem. Klíčová slova umístěte na hlavní místa “webovek” chytře , ale určitě s nimi zbytečně neplýtvejte. Optimalizace vám zlepší postavení v bezplatných prohlížečích Google a Seznam. Do placené optimalizace webu se vám vyplatí investovat. Přinese zjištění pořadí vašich webovek ve vyhledávačích, doporučení hlavních slov, sledování návštěvnosti a srovnání s nejvíce konkurujícími weby. Optimalizace odhalí slabé stránky, na kterých můžete začít pracovat. Při využití placené verze budete od odborníků pravidelně dostávat návodné kroky vedoucí ke zlepšení postavení ve vyhledávání.

 

Vytvářejte si seznamy nových kontaktů

Návštěvníkům vašich webovek nebo e-shopu nabídněte nějaký bonus na oplátku za poskytnutý kontakt (email). Může se jednat o zvýhodněnou cenu na nový nákup, bonusy za přivedení dalších členů, zaslání rad a recenzí od stálých klientů apod. Nabídněte klientům cokoliv, co by je mohlo potěšit. Časem získáte seznamy kontaktů, kterým můžete zasílat akční návrhy a informace o nových akcích, které jsou k nalezení na vašich stránkách. V seznamech kontaktů se vám vyčlení zákazníci, se kterými můžete pravidelně počítat. Pamatujte, že získání nových klientů je náročnější, než péče o ty stávající. Hýčkejte si tedy svoje stálé návštěvníky.

Pokud budou návštěvníci spokojeni, budou vás doporučovat známým a váš byznys poroste. Nebo snad ne? dejte nám vědět v komentáři!