V předchozích článcích jsme si představili všechno potřebné, co byste měli o tématu SEO znát. Nyní nás čeká článek, ve kterém se vám pokusím popsat, jak fungují SEO nástroje pro firmy, jak tyto nástroje můžete snadno využívat a k čemu jsou vlastně dobré. Díky těmto tipům a radám můžete své SEO zacílit ještě lépe, a můžete si tak napomoci ke skvělé návštěvnosti, ale také k zajímavým konverzním poměrům. Zajímavou glosu na toto téma jsem četl zde.
Katalogy firem mohou pomoci
Katalogy firem jsou na internetu poměrně rozšířenou záležitostí. Katalogy se vždy využívají především proto, aby stránky a celková vaše webová prezentace získala další zpětné odkazy, což s sebou nese samozřejmě také větší návštěvnost. Díky zvýšení počtu zpětných odkazů, které jsou navíc tematické, získáte u vyhledavačů lepší rank a tím pádem se vaše stránka bude zobrazovat výše ve výsledcích hledání. V poslední době ale váha, kterou vyhledavače těmto katalogům přikládají, klesá. Přesto ale tím, že stránku zaregistrujete do katalogu, nemůžete vůbec nic zkazit.
Blogy s kvalitním obsahem
Jedním z úžasných nástrojů SEO jsou také tematické blogy díky kterým můžete skutečně snadno přijít ke zpětným odkazům. To je hlavní důvod, proč se blogy vůbec využívají. Pokud budete přímo vlastníkem samotného blogu, můžete psát tematické články přímo na zaměření s konkrétním klíčovým slovem. Díky tomu můžete sami regulovat, jaká klíčová slova chcete použít a odkazovat na svůj web. Pokud ale blog nevlastníte, pak můžete pod články vkládat komentáře.
Díky komentářům můžete reagovat na konkrétní příspěvky. Dávejte si ale pozor, abyste komentovali skutečně k věci. Pokud budete v komentáři odkazovat na zcela odlišný web, může se jednat o SPAM, a vaše stránka za to může být penalizována. Proto je třeba se spamovým komentářům jednoznačně vyhnout. Navíc také majitelé stránek spamovací komentáře mažou, takže zpravidla SPAM ani dlouho nevydrží.
Sociální sítě, ty nesmíte podcenit
A zase ty sociální sítě. Ale v dnešní době se jedná o velmi mocný nástroj, který je ale bohužel často opomíjený. Pokud budete mít dobře zvládnutou práci se sociálními sítěmi, můžete se těšit na skutečně velký nával návštěvníků. Bohatě postačí, pokud budete na sociální sítě pravidelně přidávat obsah s odkazem na váš web. Čím kvalitnější obsah příspěvku bude, tím více nových návštěvníků webové stránky získáte. Nestojí vás to prakticky nic, a naopak můžete získat opravdu velmi cenný nástroj, díky kterému můžete snadno získat výhodu před konkurencí.
Měli byste pamatovat na fakt, že pouze kvalitní a čtivý obsah vám přivede nové návštěvníky na web a tím i větší popularitu. Pokud budete sdílet staré nebo nezajímavé informace, lidé si vaše příspěvku zpravidla ani nevšimnou. Někdy ale sociální sítě nejdou naproti svým uživatelům, více jsem četl v tomto článku.
Výměna a nákup zpětných odkazů
Zpětné odkazy pro kvalitnější SEO dnes samozřejmě není problém ani nakoupit, nebo se domluvit na jejich výměně. Majitelé webových stránek si mohou najít stránky, ze kterých bych chtěli získat ony zpětné odkazy. Pak stačí, aby se s konkrétním majitelem oné stránky domluvil na budování zpětného odkazu, a máte vystaráno. Navíc protistrana bude požadovat zpravidla to stejné, tedy zpětný odkaz zase na svůj web.
Děkuji vám, že jste články dočetli až do konce. Doufám, že díky těmto článkům budete své SEO ještě lépe cílit. Uvidíte, že když na SEO zapracujete, návštěvnost půjde nahoru. Jak můžete velmi snadno získat zpětné odkazy, rozebírá také tento článek.
Pokud ale nechcete podstoupit tyto vyjednávání, můžete si zpětné odkazy poměrně jednoduchou cestou zakoupit. Budete tak mít za malé peníze relativně velký počet zpětných odkazů, a to vše bez práce a poměrně rychle. Proč tedy marnit čas vyhledáváním, když zpětné odkazy můžete zakoupit.