Blog

Jaké nástroje SEO mohou firmy využít

V předchozích článcích jsme si představili všechno potřebné, co byste měli o tématu SEO znát. Nyní nás čeká článek, ve kterém se vám pokusím popsat, jak fungují SEO nástroje pro firmy, jak tyto nástroje můžete snadno využívat a k čemu jsou vlastně dobré. Díky těmto tipům a radám můžete své SEO zacílit ještě lépe, a můžete si tak napomoci ke skvělé návštěvnosti, ale také k zajímavým konverzním poměrům. Zajímavou glosu na toto téma jsem četl zde. Katalogy firem mohou pomoci Katalogy firem jsou

Neetické metody SEO

V minulém článku jsem tedy nastínil problematiku etické metody SEO. Byly popsány také „kladné“ etické SEO metody. Je tedy čas, abychom si pověděli také něco o druhé straně mince, a to konkrétně o neetických SEO metodách. Tyto metody jsou někdy řazeny jako podvodné metody. Samozřejmě, že vyhledavače o takto zviditelněné weby nestojí, a tak se jim snaží bránit, jak to jen jde. Pokud tedy dojde k tomu, že vyhledavač zjistí, že byla použita neetická SEO metoda, může to pro webové stránky

Co jsou to etické SEO metody

Než se začneme zabývat etickými SEO metodami, měli bychom si udělat krátký úvod, abych vás zasvětil do problematiky etické SEO metody. Zde je potřeba si připomenout, že SEO se snaží co nejvíce vyjít vstříc vyhledávacím algoritmům, se kterými počítají internetové vyhledavače. Zároveň ale tyto metody také kalkulují s chováním reálných uživatelů. Snaží se tak být ideální pro počítač i pro člověka, což je někdy velmi obtížné. SEO metody můžeme dělit na etické a neetické. V tomto článku se ale budeme

Aneb opět ta stará, dobrá optimalizace webových stránek

Optimalizace webových stránek má určitá pravidla, a tak je velice důležité, aby byla provedena kvalitně a profesionálně. Pokud si nejste jisti, jestli ji zvládnete, raději poptejte profesionály. Zde máte jistotu, že vám bude optimalizace provedena profesionálně, a vy tak neztratíte těžce získané pozice ve vyhledávačích. Něco o samotné optimalizaci Je jasné, že v dnešní době fulltext vyhledavače doslova vládnou internetu. Není proto divu, že až 80% návštěvníků webových stránek přichází právě z výsledků fulltextového vyhledávání. Je proto velmi důležité, aby byl proces optimalizace